Administratie- en accountantskantoren

Wilt u als accountant-, administratie- of salarisverwerkingskantoor ook online samenwerken met uw klant en gebruik maken van Nmbrs® of van Loket.nl maar mist u het volume voordeel van een groot kantoor? Dan bent u bij ons aan het juiste adres.

Onder de white label’s die wij aanbieden onder de naam SOS (Salaris Online Service) kunt u genieten van deze voordelen en biedt u uw klant een professionele HR en salarisomgeving. Voor u het voordeel van een vooraf ingericht pakket waarbij u uw klanten gemakkelijk kunt implementeren zonder hoge implementatie en consultancy kosten. Voor uw klant het voordeel van een gebruikersvriendelijk HR systeem. En voor u beide het voordeel van online samenwerken met elkaar.

Uitbesteden of back-up?

Wilt u liever de salarisverwerking van uw klanten uitbesteden? Ook dan kunt u bij ons terecht.

Wij werken nationaal en zijn actief in de meest uiteenlopende sectoren en zijn bekend met veel CAO’s. Wij kunnen de salarissen voor uw klanten verzorgen. Zowel de klant als u als kantoor krijgen een inlog voor de portal. Kantoren kunnen het jaarwerk en rapportages ophalen en de klant heeft naast de output van de salarissen de beschikking over alle HR-functionaliteiten.

Wilt u dat wij communiceren uit naam van uw kantoor? Geef dat bij ons aan, voor ons is dat geen probleem.

Vindt u het belangrijk om de continuïteit van uw salarisadministraties te kunnen waarborgen? Ook als u zelf de verwerking doet kunnen wij u ondersteunen bij calamiteiten en tijdelijk de salarisverwerking overnemen als dat nodig is.

Wilt uw klant de salarissen liever zelf draaien met u of ons als back-up? Ook dat is mogelijk. Informeer naar de mogelijkheden!

SOS contract

Onze mensen zijn al meer dan 20 jaar werkzaam in de financiële-, salaris- en/of personeelsbranche, en hebben ruime ervaring met verschillende software pakketten. Wij combineren onze kennis dan ook graag met onze andere disciplines: support, trainingen en advies op gebied van salarissen en arbeidsrecht. 


Waarom? Omdat onze kennis stopt niet na de implementatie van een nieuw software pakket!

U kunt bij ons terecht voor alle vakinhoudelijke adviesvragen en inrichtings- en gebruikersvragen. Maar ook met vragen over het gebruik van verschillende andere software pakketten kunt u bij ons terecht. Wij kunnen u helpen met o.a. de volgende salaris- en HR software:

  • Nmbrs
  • Loket.nl
  • Unit4 Personeel & Salaris

Wij kijken met u mee door op afstand in te loggen en zo samen met u de vragen/problemen op te lossen. 
U kunt ook een SOS contract afsluiten, dan hebt u jaarlijks recht op 4, 8, 16 of 24 uur, afhankelijk van de grote van de organisatie, ondersteuning op afstand. U kunt ons inschakelen door uw vraag te stellen via ons ticketsysteem.

Voorbeelden van vakinhoudelijke vragen zijn o.a.:

  • invullen van werkgeversverklaringen + UWV formulieren
  • ondersteuning bij controles Belastingdienst en/of Cao-partijen
  • correspondentie (bezwaarschriften) met Belastingdienst en/of Cao-partijen
  • advies op gebied van arbeidsrecht en ziekteverzuim
  • vragen bij het opmaken van een arbeidsovereenkomst
  • reviewen en/of opzetten van een personeelshandboek

Voorbeelden van inrichtings- en gebruikersvragen:

  • ondersteunen bij het uitvoeren van correcties
  • inrichten regelingen van specifieke regelingen zoals ouderschapsverlof of verlofregistratie
  • inrichten pensioenaangiften zoals UPA,, ABP, APG, TKP, STiPP etc.
  • vragen over de journaalpost zoals het verbijzondering naar afdelingen en/of kostenplaatsen 
  • inrichten en uitrollen van de HR functionaliteiten

(Bij technische vragen over hardware en software verwijzen wij altijd naar de systeembeheerder of software en/of hardware leverancier(s))